Plesač, koreograf i redatelj, Matjaž Farič jedan je od ključnih kreatora slovenske suvremene plesne scene i voditelj organizacije Flota, čija se najnovija predstava - kako joj i ime kaže - bavi politikom i plesom.
Povijesni suodnos tih dviju disciplina Farič istražuje koristeći tekst Johna Hooda iz 2005. naslovljen Hayek, Strauss, and the Political Waltz: Marginalism and the Viennese Waltz Offer Striking Parallels, a koji tvrdi da je najvažnija inovacija 1870-tih koja je preživjela do današnji dana - valcer; te nagrađivanu BBC-jevu emisiju The Politics Of Dancing: How Disco Changed the World u kojoj Martha Reeves objašnjava utjecaj subverzivnih i utopijskih ideja disco glazbe na suvremenu politiku.
Rezultat je predstava koju sam autor najavljuje ovako:
"Kako su ples i politika povezani? Ples je neuništiv, nadilazi sva pravila, društvene podjele, njihove zakone i zabrane. Prije ili kasnije, prezrena rulja na velika vrata uđe u elitne salone, s čijih balkona izabrani imaju pogled na tu istu “rulju”.
Predstava prikazuje pomične skulpture koje potječu iz utopijskog svijeta disco glazbe i iz svijeta valcera, kojim je elita srednje Europe tijekom 200 godina klizila ulaštenim parketima plesnih dvorana. Kao i disco ples 1970-tih, valcer je svojevremeno smatran plesom divljeg slavlja i razvratnosti. Doba disco glazbe je završilo javnim dizanjem u zrak hrpe disco ploča na baseball stadionu u Chicagu. Ples je preživio, postavši dio dominantne kulture medija, a valcer je odavno od nepristojnog plesa “njemačke vulgarnosti” postao alat kulturne i političke hegemonije."